Tuesday, November 20, 2012

dari pemerhatian aku

assalamualaikum...sblom ak merepek meraban ak nk bgtaw rjin kn ak update skrng? hahaha~~
ok cukup tu je nk ckp... aku ni dah 23 thun so kne matang skit.... kne buat keputusan sendri.... tapi dari pemerhatian aku... kenapa bila kita sebagai budak biasa dan baru di pelekehkan...ok ok words tu mcm kejam sangat pulak kan... kira mcm di rendah rendah kan.... perktaan rendah rendah ni sentap mak noks...hee~
balik pada topic ak tadi... ak rse budak praktikl mungkin ad yang merasa...huhu ea la bila kita sbgai hny budak praktikal staf staf ttp akn pndng ala ala junior n senior... eh alam pkerjaan pon ada jugak ke mcm tu?? tpi kebnykn msti staff bawah je.... staf yg x ad pntg pon...hahaha ish jht kn mlot aku...
TAPI Itu la knyataan...  ak cme beri pndapt... macam kawan praktikal aku receptionist kt opis dia amboiiii bukn main belgak! bila ditanya buat dekkk x pndng... mcm org banggang plak tggu jwpn dia... mslh nye se bangsa dan se agama.... x phm xphm

so far alhamdulillah tmpt ak intern ohsemm...akak akak pon ramah n jage aku baik punyaaaaa~~ heee wlpon keje bnyk tpi bila suasana ok smua akn jadi ok... kn?? syukur di tmptkn di ank syrkt yg mmpnyi staf staf yg brutal tpi comel mcm sy...hahaha

p/s: bila di kira kira balik tinggal sebulan je lagi nak hbs praktikl... ad rezeki ke nk smbng kt sni lagi?? haha *PERASAN dan tinggal sebulan juga ak akn bakal jadi penggangur yg bertauliah...hahaha xpe xpe jnji brutal tapi comel kn....heee~~

No comments:

Post a Comment