Pages

Monday, May 13, 2013

bebelan 2

assalamualaikum...
bila mood orang lain da konvo aku plak kne hadap keje berlambak kat opis buat kan kepala aku automatik sakit.. magrain aku automatik datang... ggggrrrrrr~~

ini la masalah nye bila da datang mood convo satu keje tak jadi.. klo dulu taip convo diploma aku still students degree watkan aku lebih selesa... ini bila convo tyme kerja pening nak pikir untuk hari convo..

alhamdulillah aku akan official degree holder esk..yepiyakayepi...hehehe
berbeza dengan diploma esk mama aku yang akan menyaksikan aku ke atas pentas untuk kali ke dua...hehe
ya Allah maha adil.. klo dlu diploma ayah dan umi kini mama juga berpeluang utk melihat aku ke atas pentas yang sangat setiap ibu bapa ingin melihat anak nya diatas sana...

bahagia bila lihat mama happy dan teruja ke convocation ak esk.. yup.. segala yang aku lakukan selama 5 tahun adalah ingin mencuba menjadi anak yang berjaya dimata ayah dan mama.. alhamdulillah even bukan dgn keputusn yag cemerlang aku yakin mama dan ayah pasti bangga...hehehehehe~~ biarla klo aku perasan sendiri pon..hahahahaha

ha..semalam celebrate mothers day..hehehe untuk pertama kali kami sambut untuk mama, maklang dan makcik...hehehe.. eala before ni tinggal dgn ayah...huhuhu


nota kaki: bila la keje kat opis ni nak hbs...aish!!!


_ciklaling_

No comments:

Post a Comment