Thursday, May 16, 2013

luahan hati ini

assalamualaikum..
kalau la aku ni artis mesti da ley wat lagu kan..
bru syokkkk...huhuhu

rumah da ready tinggal masuk je..
perabot smua da settle tingal brng2 kecik dapur tu la yg x ado agii...aigooooo
leceh jugak pndah umah ni... tpi think positive
ssh skrng dan senang kemudian..hehe

aku bukan cerewet ttng kelengkpan rumah dan rumah tu sndri..
tpi kalau boleh aku nak adik2 aku selesa dan rasa macam rumah sndri..
almaklum la dlu rumah besar dan atas tanah..
jadi bila kne pndh umah sederhana kecil dan bukan atas tanah..
pasti untuk membiasa kan diri tu lambat sikit...

tapi kita da berlatih kan 2 bln kt umah kak mira..
thanks kak mira dan mama sbb da bnyak bntu kami..
saat kami hilang tmpat bergntung mama dan kau dtg mempapah kami...
saat kami dicampak di tmpt yang sangt gelap mama dan kau dtg menyinari jalan kami..
saat kami jatuh tersembab ke tanah kau dan mama dtg mengangkat kami

memberi kekuatan,
memberi kesenangan,
memberi kecerian,
memberi senyuman

ternyata kami tak penah lapar jika dia tiada
ternyata kami tak pernah hilang arah tujuan bila dia tiada
ternyata kami tak pernah tersasar bila dia tiada

malah kami lebih kuat,
malah kami lebih matang,
malah kami lebih erat,
malah kami lebih kehadapan.

nota kaki: setiap masalah pasti ada penyelesaian... dia xakan bisa memisah kan kita adik beradik... :)

_ciklaling_

6 comments:

  1. PINDAH RUMAH BARU... HEHEHE :-)

    ReplyDelete
  2. jaga diri dan adik2 tu ok... doa aku sentiasa ada untuk atai dan adik2 atai :)

    ReplyDelete
  3. sedihnya aku baca. tetibe radio ni keluar lagu menaruh harapan zaiton sameon pulak. adessss

    ReplyDelete
  4. sedih aku baca. tetibe radio ni keluar pulak lagu menaruh harapan zaiton sameon. adesss

    ReplyDelete
  5. sakinatun: baik.. tpi mcm adik2 yg jge saya..hehehe thanks
    cinta madu: zura T_T bila baca balik pon ak bleh nangis..hehehe

    ReplyDelete