Pages

Thursday, June 27, 2013

hidup baru indah

Assalamualaikum
Haihaihaihai... da lme x update...
Bukn malas okey... tapi di sbbkan kat office ini internet nye kne potong...
Hahahahaha... jadi hari-hari aku ad dekat HQ..
Da nama nye hq kan jadi segala macam access internet ke luar memang da di sekat la cite nye
.

Jadi di sebabkan x smpai hati aku update guna hp je...
Glammm gituuu...
Okey kalau balik ke topic aku hari ni
... pada stalker2 aku tu meyh sni aku nak bagitahu
"Hidup aku cukup indah sekarng..."
Tidak adak rasa kekurangan... hehehehe


Malah aku lebih menikmati kehidupan aku..
Menikmati muda remaja ku..
 Jgn salah faham bkn yg ke jalan yang salah ea... hahaha


/S: so aku just nak bgtaw aku hepi dengan kehidupan aku... jadi toloh sshhhhshhhhsshhhhh dari hidup aku....

No comments:

Post a Comment