Pages

Thursday, June 20, 2013

topik hari ini: malu di hot fm

hai hai hai..
moh sni singga sini.,. hari ini tak mahu touching-touching entry yooo
tadi tyme pergi kerja topic hangit HOT.FM malu nyeeeee

bila dengar aje topik ni..saya teringat macam-macam perkara malu yang berlaku dalam hidup saya ni
banyak... sebab saya memang seorang yang pemalu... sangat.. hehehehe

ada satu kes yang saya akan ingat sebab kes malu ni..
saya tengah semangat nak beli kasut dengan adik saya jirah amil..
punya lah beria nak pilih kasut...
then try satu satu..
sekali da pakai okey.. terus tanya
"jirah yang ni cantik tak" sambil semangat pegang tangan dia la nak dia tengok...
sekali pusing orang lain daaaaaa...
orang tu tegak tengok then macam blurrrrr

okey-okey disebabkan da malu... darah da sampai ke muka...
macam pakai bluser... kita wat lex wat lex..
tany balik "hai, awak rasa okey kasut ni dengan saya?"
cover ni cover...
dia pun jawab "kalau saya tak minat la.. ladies sangat, tp kasut tu cntik..."
 saya "owh..ok thanks.. hehehe" then bla cri adik aku baru ketawa bsr.. hahaha

rupanya dia tak minat ladies-ladies ni sebab dia lebih kepada kelakian..hahaha senang cite tomboy la...
ayoyo klo dia tahu matikkk aku...

sbenarnya banyak yang wat aku malu..tapi bila da malu wat lex dan try kasi benda tu jadi benda yang memang ko sengaja nak buat.. hahaha~~ itu yang saya buat sejak saya belajar dari kes malu kat atas tuuu

p/s: akhir kata dari saya wat lex wat peace jeee.... hahahaha

ciklaling

No comments:

Post a Comment