Pages

Saturday, July 6, 2013

pandangan 1

Cinta jarak jauh...
Act bagi aku, aku tak kisah pun dengan cinta yang berstatus kan cinta jarak jauh...
Banyak kebaikan dan keburukan... 
Kerana aku juga pernah alami cinta jarak jauh ni...
Dan pasti nye tak pernah berhasil...hahaha

SEbnarnya cinta jarak jauh ni menarik tp perlu pengngan kesetiaan dan kepercayaan yang kuat je pun... bukan nak salahkan lelaki ttp dari pngalaman aku lelaki leboh susah setia bila melibatkan cinta jarak jauh... 

Pada permulaan okey okey saja... tapi lama lama dia mula cari lain... hahaha maaf la tapi tu memang realiti nye... dan aku mnglami nya skli lagi...hahaha

BUkan maksud aku smua lelaki macam tu..yup ada juga perempuan pon jenis tak boleh jauh2 ni... aku x nafi kan...  

LElaki atau perempuan sama saja...sebenarnya yang penting hati dan perasaan... yang penting setia dan percaya dengan pasangan...

YAng lagi penting ada jodoh tak kemana... hahahaha jauh macam mana pun pencintaan kita tu  anggap je ad jodoh tak kemana just move on... ewahhh gitu....


P/S: sebenarnya aku pun tak tahu apa aku cuba sampai kan...tapi tu la pandangan aku...hehehe


CIKLALING

No comments:

Post a Comment