Pages

Wednesday, June 19, 2013

topic hari ini: andai dapat ku undur masa

assalamualaikum eberibadi.. hahaha

hari ni datang kerja relex-relex sebab tak adalah jem mana jalan raya
so sambil-sambil dengar HOT.FM

topik menarik hari ini "andai dapat ku undur masa"
menarik kan?? act benda mmg tak kan boleh diputar balik dan di adun menjadi seperti yang kita nak kan...
tak careeee lah kalau semua kita nak kita dapat tyme tu juga..
tak careee lah smua kita nak dapat tanpa halangan..

jadi bagi saya.. kita memang tak dapat undur masa tu balik tapi kita ley nuhasabah diri dan
jadi kan masa depan kita lebih bermakna dan buat masa lepas tu sebagai pngajaran yang boleh mematangkan kita yang tak berapa nak matang ni la...

macam mama dan kakak aku buat donut.. da goreng bru tahu terlebih yis n terlebih kembang..
ingat boleh patah balik ke and adun adunan yang sama??
yang boleh makan yang da mmg macam donut giant tu tapi next time make sure guna kan pngalamn lps
utk buat donut yang lebih menarik dan cntik..hehe

hei tapi dont just a book by its cover okey..
bia donut tu heret beret tapi rasa nya umppppppp~~ *ambik hati balik...

ala ingat "smua insan yang berjaya pasti akan melalui saat kegagalan juga sebelum dia berjaya.."

jadi di sini bagi saya tak ada yang saya nak patah  balik punn..
tak ada.. hidup saya smakin ke hadapan...
tapi kalau ada pun mungkin saya nak saat saya adik beradik saya mama dan ayah bersatu
disatu bumbung satu hati..cewaahhh

tapi smua yang terjadi yang lepas2 pasti ada hikmah nye
kalau still mcm dlu saya tak mungkin berjaya seperti ini
saya tak mungkin membesar dengan pelbagai pengalamn hidup

dan tentang cinta... tak ada ap yang saya nak menyesal pun
sebab saya pasti seseorang yang bergelar adam sudah ditetapkan untuk saya
untuk menjadi imam saya satu hari nanti...

p/s: xoxo i love my life before now and after.. saya bersyukur.. alhamdulillah~~


ciklaling

No comments:

Post a Comment