Thursday, July 11, 2013

hai jumaat!

saat tiba hari jumaat perasaan excited ak makin melonjak..
dan berbeza semnagat kerja aku semakin menipis...
so mcm mana puasa?? gud?? hehe
alhamdulillah dalam proses menerima ap yang jadi aku semakin kuat untuk berdiri semula..
walau lambat tapi okey what aku cuba..hehe
bukan senang kan untuk memaafkan dan melupakan??

bak kata orang memaafkan mudah tapi payah untuk melupakan..
ada plak untuk melupakan kita arus memaafkan...
senang cerita berat mata memandang berat lagi memikul nye..
ayat tu lbh sdp di dngar..hehehe

yup aku masih begini masih ssh memaafkan dan melupakan smua yng kalian buat pada kami adik beradik.. aku bukan manusia sempurna... apatah lagi dengan semua yang kalian laku kan berulang kali... BERULANG KALI....

saat kalian ketawa bahagia dengan hasil yang kalian dapat setelah menfitnah, mencemur, memandang serong pada kami yang tidak pernah sebutir pun kami ambil atau usik hak kalian aku disini masih berdiam membuat seperti perkara itu tidak pernah berlaku...

tetapi dengan berdiam dri kami masih seperti badut untuk kalian main kan... hanya kerana untuk kepuasan kalian... aku hanya mampu tersenyum, berdiam dan terussss menjadi badut utk kalian... tapi aku tahu semakin kami diam dan semakin kalian ada persaan PHD itu kalian tak akan pernah rasa puas..hah

hanya yang bermain di pikiran apakah sebab yang kami ada hingga wujud perasaan PHD pada hati kalian,
kami hanya manusia biasa..tidak lari dari kesilapan
malah kami dari keluarga ibubapa bercerai
kini kami tiada tempt mngadu, bermanja yang bergelar Ayah..

jadi tak mungkin sbb ini kan kalian rasa tercabar dengan kehidupan kami??
tak mungkin.. mana ada manusia rasa benci dan tercabar dgn tidak kesmpurnaan orang lain...


so no point la kalau aku bersuara atau melalak macam anjing untuk mintak korang berhenti...
pandai2 la korang da bsr, da tua... jadi dibulan ramadhan yang mulia ini... aku maafkan kamu tapi untuk melupakan kan itu tidak sama sekali... ap yang kalian beri sgt pahit dan tawar untuk ditelan... be matured la.. lagi-lagi bulan puasa ni.. cuba jadi orang baik skit... mulut tu kunci skit... jangan sibuk hal orang... lagi-lagi benda yang ko sebar tu tak betul 1001% faked... hahaha


p/s:tolong terasa dan sedar dari halusi setan..hahaha


ciklaling

No comments:

Post a Comment