Pages

Wednesday, July 10, 2013

TERLEWAT UPDATE ABOUT PUASA

assalamualaikum.. dimula kan dengan bismillah...
just satu entry yang ringkas utk aku selitkan di sini..
di blog aku agr jadi pendoman dan ingatn utk aku, kalian dan mungkin anak-anak cucu cicit aku
insyaAllah satu hari nnt..hehhe

jadi belum terlewat aku ucapkan selamat berpuasa
pada kalian semua... puasa tau jangan tak puasa
kalau boleh dari sini la kita bljr mmpelajari memperbaiki diri..
kerana yang tggl di dlm diri kita adalah sifat kita sndri dan nfsu semata-mata...

alhamdulillah aku masih dipertemu kan dengan bulan yang mulia ini...
dan aku tak tahu mungkin ini ramadhan terakhir aku di dunia ini..
berbeza sungguh ramadhan kali ini...
dan alhamdulillah beza nya ia lebih bermakna dan meriah dari sebelum sebelum nya..

ya aku bersyukur kerana di uji sebegini di bulan yang mulia ini...
aku terpilih  utk menjadi insan yang Dia ingin ingati utk mengingati dia...


p/s:selamat berpuasa uall... ingat jangan membazir di bulan ramadhan ni... hehehe~~ tip nye klo nk g bazaar bawah rm5-10.. jgn bwk purse...hehehe



ciklaling

No comments:

Post a Comment