Wednesday, July 31, 2013

hari tanpa kata-kata

assalamualaikum
perasaan yang susah nak kata
jadi hari ini diistiharkan hari tanpa kata-kata
tak kira la kata kata kesat, bahagia, sedih, benci
tolong jangan kata-kata

i need holiday now! myb balik kg jumpa nenek
kacau lembu, main bakar bakar
tak payah pikir apa-apa
tapi aku banyak kata-kata tyme tu

tapi hari ini.. macam macam dalam otak dan dalam hati
tapi aku susah nak berkata-kata
ha bukan tu je.. macam  macam input lagi nak masuk dalam otak aku ni..
berlegar-legar~~

p/s: aku dah tak boleh nak kawal waktu, perasaan, keadaan dan mereka ini smua seronok pulak kejar aku!! siot betul!!

xoxo,
ciklaling

No comments:

Post a Comment