Pages

Sunday, July 7, 2013

topic hari ini:your fone is my fone but your fone is my fone..

assalamualaikum,,

hai hai hai..hari ni internet office bergerak dengan lancar.. setelah sebulan di potong..hahaha
what the heck~~ hehehe
okey bukan nak bercerita about line tenet ni... tapi topik menarik yg di bincgn kan oleh fafau dan fbi di hot fm pagi tadi..

bagi aku la kan.. tak perlu pun nak check2 hp pasangan... macam aku pernah cakap kepercayaan..
kalau da tak suka and rasa ad someone yang lbh beteer dari gf/bf just bgtaw je straight to the point kan sng...
dua-dua tak sakit ati.. hehehe~~

sebab contoh kalau gf/bf check hp pasangan kita bukan bodoh kalau dia boleh tipu or curang tak mustahil dia ad 1001 cara sembunyi kan dari korang.. so untuk memudah kan keje korang.. percaya la just yakin dengan jalan ALLAH.. kan senang.. korang pun tak payah pening2 pikir...hehehe~~


jujur aku tak pernah check or pegang skli pun hp pasangan aku dlu~~ bagi aku tu buat dia rse terkongkong dengan kehidupan dia... so bia kan dia bebas dengan cara dia.. kalau memang da jodoh dia akan datang juga kat kita... dan sekarng yup dia sgt bahagia dengan pasangan yang dia pilih... dan aku still move on sbb aku tak pernah bagi harapan yang sangat tinggi pada dia...


lain pula ketika cinta monyet aku bru hbs sekolah.. dri berkwn smpai mnjadi psgn merpati or belangkas si dia akan sentiasa check hp ak dri a-z.. padahal tyme tu pkai hp buruk je pun... kalau sekrang ntah bpe lme dia nk check hp psgn dia kan?? hahaha~~ tpi still jugak dia yg curang akirnya... hahaha

jadi dari kedua-dua contoh ni menunjuk kan..macam mana korang- korang tu nak jaga or berjaga-jaga supaya pasgn korang x curang dan ada scandal keliling pinggng dorang ad 1001 cara utk cover line dri korang... so just have fun je... slgi bukan milik kte yang sah just relax...

p/s: jodoh kan da ditetap kan..hehehe~~ sdgkan suami isteri pun ad yang curang mencurang ni kan psgn kekasih yang belum halal ea dokkk??


cik laling

No comments:

Post a Comment