Tuesday, September 3, 2013

alkisah harga minyak

assalamualaikum,
hai u all.. dalam satu hari ini smua status dalam media sosial ni bercerita tentang pendapat masing-masing dengan penuh perasaan tentang kenaikan harga minyak...

begitu jugak aku.. mesti tak ketinggalan.. tapi selama ni aku lebih banyak berdiam saja or lebih kurang kalau nak maki tu dalam hati je la...

aku bukan seorang yang cenderung ke arah politik.. tak salahkan setiap yang terjadi kita memberi pendapat tanpa ada unsur-unsur politik..  bagi aku dengan kemajuan yang semakin membangun or semakin meningkat benda tu akan di hadapi jugak...


point aku arini after harga minyak naik just:

1) hidup dalam kemampuan aku sendiri ; kalau mampu bli tak mampu usaha la sampai mampu
2) sedar diri dengan kepesatan negara yang semakin maju; jadi aku pun harus tingkat kan kemampuan diri
3) redha aje la.. smua yang jadi ada hikmah nye..


p/s: benda ni general susah nak cakap..hihihi kang banyak cakap kne bambu la..kuikuikuikuikui~~~




ciklaling

No comments:

Post a Comment