Thursday, September 5, 2013

kisah aku

assalamualaikum~~
hai uall... arini mari rengan-rengan sikit story morry nye ea...
mari la kongsi kisah gembira ku...


alhamdulillah sejak dua menjak ni banyak benda baik berlaku dalam hidup aku....
selain menjadi ketua puteri hehehehe~~ opss happy ke??? eerrrrr

aku jugak dapat hadiah menang the best dress female masa faber open house...
wahhhh susah tu nak dpt... secara tak sengaja tu...  dri dlu aku susah nak dpt cabutan betuah atau apa-apa saja yang berkenaan dengan nasib baik...kikikikiki~~


then now cuti ak approve..yeay!! dapat bercuti bersama rakan rakan ke KRABI... hope smua dapat cuti taw then smua berjalan dengan lancar se lancar lancar nyeeeee!!!!!


ALHAMDULILLAH... syukur sangat...
itu la di kata kan rezeki..kalau da rezeki kita akan jadi rezeki kita... rezeki ni luas kan... heehehehe~~



p/s: mode KRABI da msk ke dalam badan ni... acane???  eh jgn hepi sangat tak elok kan... hehehe okey just nak kongsi ap jadi sejak dua menjak dalam hidup aku... asyik kisah sedih touching je kan?? kikikikiki



ciklaling

No comments:

Post a Comment