Pages

Wednesday, December 17, 2014

bali vacay (sept'14) - part 1

hai all..

actually da basi..
tapi ble search bali vacay dekat google memang susah nak jumpa review tentang bali
so di sini aku kuat kan hati untuk buat sedikit review..
gambar je boleh? hahaha

malas punya pasal!!
jadi kalau ada yang geng2 nak ke bali or ber backpacker ke bali moh singgah blog aku ni
hahaha!! pandai crik trafik...

sebelum kita langsung ke travelogue aku ni..
moh aku cerita gelagat kami..
bila pergi ber sembilan ni...
pelbagai ragam la.. kalau tengok sekali macam group kak tipah ke pasor...
tak pun macam persatuan datin-datin sedunia melancong! hahaha

yang sorang nak ke pulau
sorang nak ke sana
sorang nak ke sni
last-last tadaaaaaaaaaaaa~~~~

first day di bali!
tiada pilihan ke bali la kita..
hotel syokk skit la dari krabi..
ada pool bagai~~

di sebabkan flight malam smpai tgh malam
kami decided utk booked hotel 5 hari 4 malam..
not bad murah la..

KAMI PERGI 9 ORANG
seperti biasa malam pertama aku dapat bilik untuk 2 orang..yahuuuu~~
tpi malam pertama je..hahahaha




akhir nya sampai BALI!!! hehehe

















p/s: esok sambung day 1 kat bali naa.. ni nak balik sudah~~~~

ciklaling

No comments:

Post a Comment