Pages

Thursday, February 12, 2015

bali vacay (sept'14) - part 3

hello everyone!

im back.. untuk settle kan semua entry yang belum post ni.
letih memikau kan nye,

aku fikir better aku buat satu - satu..
mana nak #campakbelakangentry
mana nak #fefilingentry
mana nak #dinnerPRECentry
mana nak #newyearentry

pening mak memikau kan nye..hahahaha

cukup! kita buat satu-satu.
kang smua nak buat siapa nak settle kan audit kerja ni.
let's it begin.........................................................................................

second day kami di bali.. opcoz la main air!! kami percinta laut.. eh silap pencinta air.. air laut air kolam air hujan air longkang..okey tu x.. hahaha~~~

awal-awal aku da setting baik punya dengan tokey watersport ni.. pandai la berbalas email sebelum kesana. so lebih murah berbanding terjah je... siap sampai-sampai dapat diskaun lagi! hahaha itu pun kena pndai..

tips 6: aku ulang kita kne friendly... tp jangan over-over
here we go!!!!!! sambil-sambil tunggu turn tu wefie lah dulu ea.. kitaorang memang hantu wefie... hahaha aktiviti hari kedua ni.. kami ambik 3 aktiviti sebab after tu kami akan ke tapak lawatan..cewah!!!

1) parasiling - ala payung terjun tu.. serius takut.. sampai x sanggup bawak gopro together-together la.. yes! aku seorang yang gayat dengan benda-benda berisiko tapi aku wanita lasak...



2) fly fish : baring dekat pelampung then kena tarik dengan bot yang ala-ala driver mabuk ketum.. hahahaha di sebabkan perasaan ingin tahu tu naik jugak... nak upload video tp x boleh.... kalau macam ni penat la rakam!! aish!!


so layan je la gambar2 kitaorang yang syok sendiri ni.. hahahaha~~ penat nak tulis da!! tempat ni mmg just untuk aktiviti air..so no swimming.. hahahaha

ini la parasailing... aku? naik sorang-sorang mula-mula jerit tutup mata... smpai atas buka sikit je.. senggih sampai ke telingga tgk kejap..then ttp mata blk.. hahahaffffffffffffffffffffffff


 
p/s: sambungan day 2 boleh... esok2..i promise.. hahahaha


CIKLALING

No comments:

Post a Comment